diumenge, 20 de febrer del 2011

He crescut amb Plats bruts i amb Joel joan!!!!


Joel joan, amb anna sahun, el pere i laia parella la ficció i també a la realitat
Joel joan a l'obra: Un marit ideal
Joel joan a l'obra:Pluja constant
Per mi els dilluns a la nit,s'havia que tocava un bocata de truita francesa i mirar la seria amb la qual he crescut i segueixo creixent,encara que ja no la fan, pero segueixo mirant videos al youtube  i segueixo rient igual que reia abans quan feien: PLATS BRUTS!!!! Per mi una gran serie o la millor que és va fer. Plats bruts és va estrenar al 1999 i es va acabar al 2002. Jo estic molt contenta de dir que jo vaig creixer mirant plats bruts, el capitol sempre durava molt poc i quan acabava sempre tenia ganes de que fos el dilluns de la setmana següent per veure el proxim capitol. Jo aquella epoca estava enamorada del David o el que és el mateix del Joel Joan, per mi era l'amor platonic, perque estava bonissim i era el millor, i perque per mi és un dels grans actors que té Catalunya, jo l'admiro molt i el meu somni seria coneixe'l en persona, pero ser que el dia arribarà. Penso que va ser una serie que va marcar ha molta gent, i que si la tornessin a fer, la gent que la mirava la tornarien a mirar, perque va ser un éxit absolut. Despres de plats bruts, joel joan ha fet Porca miserià,que donava vida al Pere, una gran serie també, jo com abona fan del joel joan també la vaig seguir. Pero el joel joan, plats bruts no va ser la primera serie que va fer perque abans, havia surtit a Poble nou interpretant al Ferran. També ha fet algunes obres de teatre,de les ultimes que ha fet, ha sigut: Un marit ideal i pluja constant. Ara també excerceix de president de l'academia catalana del cinema. Ha sigut molt gran creixer amb plats bruts i serà molt gran, seguir creixent amb joel joan.

2 comentaris:

  1. plats bruts era molt gran!!!!

    jo vaig "conèixer" al joel joan (a l'FNAC, ens vem fer una foto i prou ehh! xD) i tenia pinta de ser molt borde

    ResponElimina
  2. Quina sort!!!! tu almenys tens una foto amb ell, jo nomes l'he vist per la tele, pero el dia que el vegi en persona i pugui parlar amb ell, haure complert un somni, que tinc desde que van fer plats bruts. Per mi és unc crack!!!!

    ResponElimina