dimarts, 25 d’octubre del 2011

La Festa dels Súpers 2011!!!!

El pastis dels 20 anys del Súper 3

El senyor Pla,tan dolent com sempre!

El Fluski,l'estrella de la familia Súper 3
Aquest cap de setmana ha sigut la 15 edició de la Festa dels Súpers,aquest any ha batut records de públic de totes les edicions,han vingut 420.000 persones....PER FLIPAR!!!! Jo hi vaig ser els dos dies i van ser BRUTAALS!!!! No hi anava desde que era petita,ja fa molts anys i aquest any hi he tornat i he de dir que m'ho he passat genial! Tots els nens hi van per salvar el Club Súper 3 del malvat Senyor Pla,aquest any el tema era..Uh Oh,no tinc por! El Senyor Pla,havia trobat un cofre on hi havia tres fantasmes...el soldat,el pirata i el guerrer! Amb això volia conquerir el món i destruir el Club Super 3,però tots els milers de súpers que hi van assistir ho van impedir amb l'espantapors,fent-los sonar molt fort! Pero jo hi vaig anar perque tinc a 4 amics,que fan un programa juvenil al Súper 3 que és diu TAGS! Ells 4 també hi eren presents i jo no hi podia faltar, sóc molt fan seva i tnc la gran sort de coneixel's...són massa grans els quatre! Ells a la Festa tenien un estand propi on hi van posar la PISTAGS de ball...un pista de ball,on el coreograf Suan, ensenyava a ballar-les,en els dos dies no va parar ni un moment! jo vaig flipar..quant de ritme al cos!

Primer dia: Em vaig llevar molt d'hora,perque el bus surtia a les 9:00 direcció passeig de Sant joan,quan vaig arribar,vaig baixar fins al final a l'Arc de triomf on vaig esperar a l'Alba que venia de Girona,vem agafar el metro fins a Plaça Espanya i despres ja caminant a l'Anella Olimpica. Al arribar allà,ja estava plenissim de gent i al entrar a l'Estadi de Montjuic, encara hi havia poca gent! Vem baixar a la pista i ens vem trobar a l'Adri i vem anar a esperar als Tags que surtissin,quan els vem veure ja ens van rebre amb unes grans i tendres abraçades,que jo necessitava moltissim. Anaven vestits per ballar la coreo de la Katy Perry-California...VAN ESTAR BRUTALS!!!! Despres al acabar vem poder parlar una estona més amb ells,com sempre un plaer poder parlar amb ells. Sempre fent bromes amb nosaltres,sobretot el Rüls...és el més divertit dels quatre! Despres ja van marxar cap a l'estand a ballar una mica amb el Suan,allà ja els esperaven molt súpers i molts taguers disposats a ballar..si ballaves al final aconseguies una canyellera del Tags..molt xula! Hi vaig aprofitar i els hi vaig donar el regals que portava per ells. Eren uns dibuixos de "terciopelo" molt bonics. El de la san era aquest drac de japó,jo ja molts anys que pinto aquests dibuixos i aquest va ser un dels primers i volia que el tingés ella,perquè és molt especial per mi..San t'estimo molt,ja ho saps! Al Zep li vaig regalar aquest Pirates del caribe,ell és molt fan de l'actor Jonnhy Depp i sabia que li agradaria el dibuix dels pirates,aixi va ser,tambe una foto de Londres...un muntatge que li vaig fer..li encanta Londres! El de l'Aidi va ser aquest Pinotxo ,em va quedar molt bonic i dolç..com és ella i era ideal per una noia tan guapa! Per últim el del Rüls que era aquest Noi guapo fent surf,li va encantar,només amb la cara que va posar ja ho va dir tot,perquè ell practica el surf,és una de les seves passions i aquest any encara no n'havia pogut fer i vaig decidir de fer-li el dubuix del surf,perque s'animes una mica...crec que ho vaig aconseguir! La veritat esque les cares dels quatre,van ser BRUTAALS al veure els dibuixos! Estona despres,va arribar l'hora de dinar i els tags van marxar a dinar i nosaltres també! Quan vem acabar,vem anar a un estand de pizza tarradelles,on en donaven un petit trosset...però bonissimes! Despres L'Alba i jo ja vem marxar perque teniem que anar al Teatre Victòria a veure un actor del musical Cop de Rock..el Roger Berruezo,guapissim i molt simpàtic! Explicant-li que s'hi fa a la Festa dels Súpers! Aqi s'acaba el primer dia,perque despres ja vem marxar que me mare ens esperava amb el cotxe.Va ser un dia grandissim dia,vaig acabar bastant cansada,pero va valdre la pena!

Els Tags: Aidi,San,Rüls i Zep!
Ballant la coreo de la Katy Perry-California



El Zep a la PISTAGS DE BALL
Ballant la segona coreo d'Antonià Font-Wah Yeah!

El moment en que els Súpers guanyem al Senyor Pla!

Els supers celebrant la victòria!!!


El Mic,el millor amic de la Lila

Aquest moment em va agradar molt,mentres el Mic estava a l'escenari,van ensenyar a una nena que també en portava un i li vaig fer una foto...és preciosa!
Segon dia: Començava perfecte,me mare ens portava en cotxe,no tenia que preocupar-me per el bus. Al arribar a Barcelona vem anar a buscar a l'Alba a Passeig de gràcia i cap a l'anella,un cop allà ja vaig flipar amb la gentada que hi havia moltissima més que el dia anterior! Les dues ja vem anar a la porta on surtien per anar a l'escenari. Minuts despres ja van surtir,vestits de robots per ballar la coreo de Antonia Font-Wah Yeah! Ens vem abraçar i els hi vem desitja sort! Van anar a darrere de l'escenari i allà vem parlar una estona amb ells,fent bromes com sempre! Va arribar l'hora de pujar a ballar la coreo...ho van fer PERFECTE!!!! Despres ells van marxar a cambiar-se de roba i nosaltres vem anar a l'estand,on s'hi estarien una estona.Vem aprofitar perque ens firmessin els autografs,molt bonics i emotius els 4! Despres tenien que tornar a l'escenari per ajudar a la familia sùper a vençer al Senyor Pla! Que com he dit al principi ho vem aconseguir! Va ser molt bonic la festa final! Acostumada a veure-ho per la tele,em va agradar moltissim viure-ho en directe allà mateix! Quan va acabar la festa,van surtir la familia sùper,el Senyor Pla,els Tags i l'Oriol de Fish&Chips(Que l'uri viu a un poble veí de Caldes de Montbui,el meu poble,ell viu a Sant Feliu de Codines i cada any per la Festa Major el veiem per Caldes,i em va fer il·lusió veure'l allà firmant autografs i que la gent el crides i fent-se fotos també!) Despres si que ja vem anar a dianr,que la gana ja apretava. Al acabar vem anar a mirar com estava l'estand de les pizzes,estava a rebentar,una cua massa llarga i vem marxar cap a l'estand dels Tags! Passejant per allà,vem veure que feien agility amb gossos i ens vem quedar a veure-ho,pero va acabar de seguida,aixi que vem tornar a l'estand dels Tags i a les 15:10 més o menys ja vem anar tirant cap a l'estand de l'Info K perque a les 15:30 els hi feien una entrevista en els presentadors dels Tags! Va ser molt divertida,perque les preguntes les feien els nens i algunes eren molt divertides de preguntes!!!! Pero els millors moments de l'entrevista i em sap greu per els altres tres taguers,els va protagonitzar el Rüls..el més divertit! Em quedo amb tres moments: El primer quan va fer un "passe de modelos",desfilant per l'estand de l'Info K! El segon quan el Zep va explicar que en els càstings que els hi van fer per entrar al Tags,els hi van dir que havien de cantar una cançó i entre ell i el Jordi el presentador van convençer al Rüls perque la cantès! I aixi ho va fer,va cantar la cançó de: LES OQUES VAN DESCALÇES!!!! Tot un clàssic..però la cançó s'ha de cantar posant veu de poble,sino no val!!! jejeje I el tercer moment va ser quan un nen va preguntar qui era el més divertit i tots van dir el Rüls i ell va dir que no sabia perque ho deien si ell és molt serio..doncs només cal llegir,els dos moments que us he dit per veure,que de serio no té res! jejeje Al acabar l'entrevista vem anar a despedir-nos d'ells,perque l'Alba i jo ja marxavem. Va ser molt bónic despedir-nos d'ells,unes abraçades molt tendres i amb gust de ens tornarem a veure ben aviat,això segur! L'Alba va perdre el tren per marxar a Girona i la vem tinguer que portar nosaltres amb cotxe,pero em va agradar,perque era el primer cop que hi pujava i és molt bonica! Han sigut dos dies BRUTAALS al costat de 4 persones que m'estimo moltisssim i que espero veure ben aviat! Molts petons Zep,San,Rüls i Aidi!!!! SOU GENIALS DE VERITAT!!!! :)

1 comentari:

  1. déu ni dó quina feinada a escriure tot això!!! et va agradar girona?? :)

    ResponElimina