dimarts, 2 d’agost del 2011

No tot el que s'ha d'apendre a la vida és pot ensenyar a l'institut!

Ara que ja s'ha acabat Madame Melville,ja puc explicar que vaig sentir quan el divendres a les 21:00 vaig començar a veure una gran obra! Aparexeia a escena un carlos cuevas conegut només pel biel de ventdelplà,pero a mida que anava avançant l'obra és veia que el carlos tindrà molt de futur al teatre,perque semblava que ho havia fet sempre! A mi l'obra em va transmetre una màgia especial, el carlos i la clara van estar brillants i la montse vellvehí posava el toc d'humor a l'obra! Vaig disfrutar moltissim de l'obra,llastimà que ja s'ha acabat perque si no la tornaria a veure un cop i un altre i no em cansaria mai,perque és una obra que recordarè tota la vida,perque vaig riure,vaig disfrutar i al final de l'obra em vaig emocionar amb l'últim adeu del Carl a la Claudie,que per mi va ser un moment precios! El moment més divertit va ser el ball de la Claudie i la Ruth, que em va agradar molt com ballaven i el moment més màgic va ser el ball de la Claudie i el Carl,semblava com una manera tendre de dir-se t'estimo,mentre sonava la flauta màgica! I la Clara em va sorprendre molt perque jo sempre l'he vist fent humor i a madame melville, em va fascinar! Per mi sempre serà l'Àfrica de Vinagre! Cada dia hi havia un pare diferent a l'obra,el pare del Carl i el divendres va ser l'Albert Triola,el mossén Bernat a la Riera,a madame melville ho va fer molt bé,sobretot les mirades,sap fer unes mirades que ho diuen tot! Només em queda felicitar a l'Àngel Llacer, al Carlos Cuevas, a la Clara Segura, a la Montse Vellvehí i a la resta de l'equip per fer de madame melville una gran obra, amb grans actors!!!! Per acabar només diré dues coses,que en el moment que van surtir a saludar els actors una gran part de la gent va acabar dreta i aplaudint molt fort,sabent que havien vist una obra sublim! I el moment de les fotos i les firmes tots van ser molt simpàtics i molt amables! Moltes gràcies i fins sempre Claudie,Carl i Ruth!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada