dilluns, 28 de març del 2011

Amelie!!!!

Fa poc en el facebook, els amelie em van enviar una solicitud d'amistat, despres de mirar que era aixo d'amelie, vaig acceptar, aixi vaig començar a coneixer als  amelie, un grup de música. Despres vaig mirar el grup del facebook dels amelie, tenia molt bona pinta, el grup són 5 nois: Alex veu i teclats, carles veu i guitarra, albert guitarra, marcel bateria i edgar baix. Despres vaig mirar al myspace i tenen 4 cançons precioses i que a mi m'encanten, les recomano. Doncs el 12 d'abril treuen nou disc, somiant desperts. Doncs jo els amelie he tingut la sort de coneixel's als premis enderrock, i ferme una foto amb ells, són molt simpàtics i canten molt bé. El seu primer concert serà el dia 29 d'abril a cornellà a a les 21:30 i despres d'amelie toquen tearapia de shock!!!! Un luxe aixi que no hi falteu, jo no ho faré!!!! Aquests nois són molt bons!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada